plakat esommelier na strone

INFORMACJE OGÓLNE

e-Sommelier jest nowoczesną i unikatową platformą marketingową wykorzystującą różne kanały dotarcia do klientów oraz aktywnie wspomagająca sprzedaż i promocję win. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby efektywnie wykorzystać dostępne sposoby komunikacji i interakcji z Klientem poprzez zastosowanie rozwiązań zarówno kioskowych, mobilnych (tablety, smartfony) jak i dedykowanych urządzeń. Obsługa platformy jest niezwykle prosta i intuicyjna a korzystanie z niej niesie za sobą szereg korzyści zarówno dla Sklepu jak i dla Klienta. Platforma pozwala na samodzielne sprawdzenie i dopasowanie konkretnego wina z bogatego asortymentu sklepu do indywidualnych potrzeb Klienta w trzech bardzo prostych krokach. e-Sommelier umożliwia m.in. pełną kontrolę nad listą aktualnych bestsellerów oraz znacząco wspomaga promowanie produktów dodatkowych, nawet tych nie związanych bezpośrednio ze sprzedażą wina (up-selling, cross-selling), poprzez np. podpięcie przepisów kulinarnych lub ogłaszanie promocji/konkursów.
Platforma e-Sommelier działa w modelu bezobsługowym i nie wymaga żadnych dodatkowych inwestycji. Obsługiwana jest za pomocą jednego przycisku zasilania. Niewątpliwą zaletą jest możliwość uniezależnienia jej od połączenia internetowego. W takim modelu lokalne kioski e-Sommelier zawierają bazę danych pobraną serwera centralnego. W przypadku zastosowania platformy z dostępem sieciowym można zarządzać aplikacją we wszystkich zainstalowanych kioskach z poziomu jednego centralnego panela administracyjnego. Wszelkie informacje, dane, zdjęcia etc. są dostarczane są poprzez zunifikowany formularz automatycznie przesyłany do systemu.

KORZYŚCI SKLEPU

• Wielokanałowe, wielofunkcyjne narzędzie dla działów sprzedaży wykorzystywane jako miernik efektywności działań marketingowych, narzędzie promocyjne lub narzędzie komunikacji z rynkiem ->    konkursy, ankiety)
• Możliwość użytkowania jako sprawdzarki cen bez konieczności używania skanerów ściennych
• Liczniki Klientów
• Statystyki na potrzeby działów zakupowych dotyczące ilości kliknięć wyszukiwanych win
• Interaktywna powierzchnia reklamowa

KORZYŚCI KLIENTA

• Pełny opis wybranego wina po zeskanowaniu kodu kreskowego lub wyszukaniu ręcznym
• Prosty system podpowiedzi, w postaci paska sugestii na dole ekranu, dotyczący m.in. dopasowania wina do innych produktów
• Możliwość podpięcia przepisów kulinarnych
• Ranking najczęściej kupowanych win
• Intuicyjny, prosty interface

 

PRZYKŁADOWE ARANŻACJE KIOSKOWE

kiosk 2KIOSK4KIOSK 5kiosk 1