storeMate to kompleksowy system, wykorzystujący najnowsze technologie informatyczne, wspomagający zarządzanie sieciami handlowymi FMCG. Unikatowość tego rozwiązania polega na  łatwości implementacji  i kompatybilności z każdym innym, działającym w danej sieci handlowej, systemem.

 

GŁÓWNE CECHY storeMate:

  • Pełna skalowalność – może być instalowany zarówno w dużych jak i w małych sklepach.
  • Całkowicie kompatybilny z każdym sprzętem (PC, POS)
  • Zarządzany centralnie (możliwość wprowadzania zmian  z każdego poziomu użytkownika w zależności od uprawnień)
  • Replikacja bazy danych (pełna funkcjonalność w przypadku awarii serwera)
  • Wiele niezależnych od siebie modułów, które można instalować w dowolnej konfiguracji (możliwość rozbudowania, update’ów bez konieczności zatrzymywania pracy systemu)
  • Bezpłatne szczegółowe raporty z działania systemu wykorzystujące wskazane pola bazy danych, które można wygenerować w dowolnej chwili
  • Możliwość „zawieszenia” paragonu
  • Spersonalizowany interface kasjera

 

DOSTĘPNE MODUŁY

  • Central Office
  • Promocje
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie Przepływem Gotówki
  • Price Checker (czytniki cen)
  • ESL – elektroniczne etykiety
  • Digital Pricing & Signage
  • NOWOŚĆ! – Reverse Vending – Obsługa Maszyn Recyclingowych
  • Zapobieganie Stratom
  • Self Payment – Płatności Samoobsługowe
  • Kioski
  • Self Checkout – Zakupy Samoobsługowe (???)
  • NOWOŚĆ – Mobilny Asystent Zakupowy
  • NOWOŚĆ – Self Scanning –
  • Programy Lojalnościowe

 

storeMate pozwala także na zastosowanie  technologii  F-Cloud (cloud computing) co m.in. pozwala na szybkie  zintegrowanie systemu działających placówek handlowych z  nowo otwartymi bez konieczności ujednolicania modeli współpracy i z możliwością zachowania ich odrębności.

Dzięki swej elastyczności storeMate jest systemem idealnie dopasowanym do potrzeb scentralizowanych sieci handlowych oraz sieci sklepów współpracujących z franczyzobiorcami. Oprogramowanie doskonale sprawdza się w sieciach sklepów, supermarketów i mniejszych punktów handlu detalicznego.