E-SOMMELIER
INFORMACJE OGÓLNE
e-Sommelier jest nowoczesną i unikatową platformą marketingową wykorzystującą różne kanały dotarcia do klientów oraz aktywnie wspomagająca sprzedaż i promocję win. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby efektywnie wykorzystać dostępne sposoby komunikacji i interakcji z klientem poprzez zastosowanie rozwiązań zarówno kioskowych, mobilnych (tablety, smartfony) jak i dedykowanych urządzeń.
Obsługa platformy jest niezwykle prosta i intuicyjna, a korzystanie z niej niesie za sobą szereg korzyści zarówno dla sklepu jak i dla klienta. Platforma pozwala na samodzielne sprawdzenie i dopasowanie konkretnego wina z bogatego asortymentu sklepu do indywidualnych potrzeb klienta w trzech bardzo prostych krokach.
e-Sommelier umożliwia między innymi:
- pełną kontrolę nad listą aktualnych bestsellerów
- wspomaga promowanie produktów dodatkowych, nawet tych nie związanych bezpośrednio ze sprzedażą wina (up-selling, cross-selling), poprzez np. podpięcie przepisów kulinarnych lub ogłaszanie promocji/konkursów.
Platforma e-Sommelier działa w modelu bezobsługowym i nie wymaga żadnych dodatkowych inwestycji.
Obsługiwana jest za pomocą jednego przycisku zasilania. Niewątpliwą zaletą jest możliwość uniezależnienia jej od połączenia internetowego. W takim modelu lokalne kioski e-Sommelier zawierają bazę danych pobraną serwera centralnego. W przypadku zastosowania platformy z dostępem sieciowym można zarządzać aplikacją we wszystkich zainstalowanych kioskach z poziomu jednego centralnego panela administracyjnego.
Wszelkie informacje, dane, zdjęcia etc. są dostarczane są poprzez zunifikowany formularz automatycznie przesyłany do systemu.
KORZYŚCI DLA SKLEPU
- wielokanałowe, wielofunkcyjne narzędzie dla działów sprzedaży wykorzystywane jako miernik efektywności działań marketingowych,
- narzędzie promocyjne lub narzędzie komunikacji z rynkiem (konkursy, ankiety)
- możliwość użytkowania jako sprawdzarki cen bez konieczności używania skanerów ściennych
- liczniki klientów
- statystyki na potrzeby działów zakupowych dotyczące ilości kliknięć wyszukiwanych win
- interaktywna powierzchnia reklamowa
KORZYŚCI DLA KLIENTA
- pełny opis wybranego wina po zeskanowaniu kodu kreskowego lub wyszukaniu ręcznym
- prosty system podpowiedzi (w postaci paska sugestii na dole ekranu) dotyczący m.in. dopasowania wina do innych produktów
- możliwość podpięcia przepisów kulinarnych
- ranking najczęściej kupowanych win
- intuicyjny, prosty interface
PRZYKŁADOWE ARANŻACJE KIOSKOWE