plakat esommelier na strone

E-SOMMELIER

INFORMACJE OGÓLNE

e-Sommelier jest nowoczesną i unikatową platformą marketingową wykorzystującą różne kanały dotarcia do klientów oraz aktywnie wspomagająca sprzedaż i promocję win. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby efektywnie wykorzystać dostępne sposoby komunikacji i interakcji z klientem poprzez zastosowanie rozwiązań zarówno kioskowych, mobilnych (tablety, smartfony) jak i dedykowanych urządzeń.

Obsługa platformy jest niezwykle prosta i intuicyjna, a korzystanie z niej niesie za sobą szereg korzyści zarówno dla sklepu jak i dla klienta. Platforma pozwala na samodzielne sprawdzenie i dopasowanie konkretnego wina z bogatego asortymentu sklepu do indywidualnych potrzeb klienta w trzech bardzo prostych krokach.

e-Sommelier umożliwia między innymi:

  • pełną kontrolę nad listą aktualnych bestsellerów
  • wspomaga promowanie produktów dodatkowych, nawet tych nie związanych bezpośrednio ze sprzedażą wina (up-selling, cross-selling), poprzez np. podpięcie przepisów kulinarnych lub ogłaszanie promocji/konkursów.

 

Platforma e-Sommelier działa w modelu bezobsługowym i nie wymaga żadnych dodatkowych inwestycji.

Obsługiwana jest za pomocą jednego przycisku zasilania. Niewątpliwą zaletą jest możliwość uniezależnienia jej od połączenia internetowego. W takim modelu lokalne kioski e-Sommelier zawierają bazę danych pobraną serwera centralnego. W przypadku zastosowania platformy z dostępem sieciowym można zarządzać aplikacją we wszystkich zainstalowanych kioskach z poziomu jednego centralnego panela administracyjnego.
Wszelkie informacje, dane, zdjęcia etc. są dostarczane są poprzez zunifikowany formularz automatycznie przesyłany do systemu.

KORZYŚCI DLA SKLEPU

  • wielokanałowe, wielofunkcyjne narzędzie dla działów sprzedaży wykorzystywane jako miernik efektywności działań marketingowych,
  • narzędzie promocyjne lub narzędzie komunikacji z rynkiem (konkursy, ankiety)
  • możliwość użytkowania jako sprawdzarki cen bez konieczności używania skanerów ściennych
  • liczniki klientów
  • statystyki na potrzeby działów zakupowych dotyczące ilości kliknięć wyszukiwanych win
  • interaktywna powierzchnia reklamowa

 

KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • pełny opis wybranego wina po zeskanowaniu kodu kreskowego lub wyszukaniu ręcznym
  • prosty system podpowiedzi (w postaci paska sugestii na dole ekranu) dotyczący m.in. dopasowania wina do innych produktów
  • możliwość podpięcia przepisów kulinarnych
  • ranking najczęściej kupowanych win
  • intuicyjny, prosty interface

 

PRZYKŁADOWE ARANŻACJE KIOSKOWE

kiosk 2KIOSK4KIOSK 5kiosk 1