STOREMATE

 

StoreMate to kompleksowy system, wykorzystujący najnowsze technologie informatyczne, wspomagający zarządzanie sieciami handlowymi FMCG. Unikatowość tego rozwiązania polega na łatwości implementacji  i kompatybilności z każdym innym, działającym w danej sieci handlowej, systemem.

 

GŁÓWNE CECHY STOREMATE:

  • pełna skalowalność – może być instalowany zarówno w dużych, jak i w małych sklepach.
  • całkowicie kompatybilny z każdym sprzętem (PC, POS)
  • zarządzany centralnie (możliwość wprowadzania zmian z każdego poziomu użytkownika, w zależności od uprawnień)
  • replikacja bazy danych (pełna funkcjonalność w przypadku awarii serwera)
  • wiele niezależnych od siebie modułów, które można instalować w dowolnej konfiguracji (możliwość rozbudowania, update’ów bez konieczności zatrzymywania pracy systemu)
  • bezpłatne szczegółowe raporty z działania systemu wykorzystujące wskazane pola bazy danych, które można wygenerować w dowolnej chwili
  • możliwość „zawieszenia” paragonu
  • spersonalizowany interface kasjera

 

DOSTĘPNE MODUŁY

  • Central Office
  • promocje
  • płatności elektroniczne
  • zarządzanie przepływem gotówki
  • Price Checker (czytniki cen)
  • ESL – elektroniczne etykiety
  • Digital Pricing & Signage
  • Reverse Vending – Obsługa Maszyn Recyclingowych NOWOŚĆ!
  • zapobieganie stratom
  • Self Payment – płatności samoobsługowe
  • kioski
  • Self Checkout – Zakupy Samoobsługowe
  • Mobilny Asystent Zakupowy NOWOŚĆ!
  • Self Scanning NOWOŚĆ!
  • programy lojalnościowe

 

storeMate pozwala także na zastosowanie  technologii  F-Cloud (cloud computing) co m.in. pozwala na szybkie zintegrowanie systemu działających placówek handlowych z  nowo otwartymi bez konieczności ujednolicania modeli współpracy i z możliwością zachowania ich odrębności.

 

Dzięki swej elastyczności storeMate jest systemem idealnie dopasowanym do potrzeb scentralizowanych sieci handlowych oraz sieci sklepów współpracujących z franczyzobiorcami. Oprogramowanie doskonale sprawdza się w sieciach sklepów, supermarketów i mniejszych punktów handlu detalicznego.