SERWIS FISKALNY

Jednym z głównych obszarów działalności naszej firmy jest SERWIS.


Decydując się na zakup kasy/drukarki fiskalnej należy również bardzo starannie wybrać punkt serwisowy, który będzie obsługiwał zakupione urządzenia. Niezwykle istotne jest, w jaki sposób pracuje serwis,  któremu powierzycie Państwo swoje urządzenia ponieważ od momentu zakupu i wpisania do książki serwisowej danych serwisanta podstawowego i rezerwowego, tylko te dwie osoby będą uprawnione do wszelkich czynności związanych z fiskalizacją, przeglądami okresowymi i naprawami.

 

Wszystkie  systemy fiskalne oferowane na rynku objęte są ustawowym obowiązkiem  serwisowym, co oznacza, że każdy użytkownik urządzenia fiskalnego jest zobligowany do przeglądów fiskalnych raz na dwa lata. Nasz zespół posiada odpowiednie uprawnienia i certyfikaty niezbędne do świadczenia serwisu fiskalnego dla większości kas i drukarek fiskalnych dostępnych na rynku.

Nasz SERWIS pracuje 24/7 w całej Polsce.

 

W zależności od rodzaju umowy serwisowej proponujemy:

***PRZEGLĄDY FISKALNE GRATIS,

***PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI PRODUCENTA
NA CAŁE URZĄDZENIE FISKALNE (nie tylko na moduł fiskalny),

***SZKOLENIE, KONFIGURACJA I FISKALIZACJA
w cenie urządzenia – bez dodatkowych opłat

 

SERWIS TECHNICZNY SPRZĘTU IT

 

Oprócz świadczenia usług serwisowych związanych z fiskalizacją zajmujemy się także gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisem technicznym sprzętu IT.

 

Obsługa serwisową obejmujemy  wszystkie oferowane rozwiązania i produkty kluczowych dostawców i producentów, w tym:

  • IBM, Mettler Toledo, Toshiba, WNC , NCR, ZEBRA, IEI, Bizerba,
  • SYMBOL/Motorola, Honeywell, Intermec  – urządzenia auto ID, kolektory danych, terminale mobilne
  • systemy i komputery IBM / Lenovo, DELL, HP, Toshiba
  • drukarki fiskalne firm POSNET SA, UPOS i innych.

 

Siatka naszych terenowych punktów serwisowych została zbudowana w taki sposób, aby sprostać jak najbardziej rygorystycznym czasom reakcji serwisowej wymaganym przez naszych Klientów.

Zespół serwisantów liczy kilkadziesiąt osób zlokalizowanych w całej Polsce.

 

 SERWIS NAPRAWCZY I UTRZYMANIOWY

 

Oprócz  obsługi serwisowej urządzeń POS zajmujemy  się także platformami serwerowymi, urządzeniami magazynującymi (storage), systemami druku, wagami sklepowymi i platformowymi, urządzeniami i terminalami mobilnymi  oraz systemami automatyki przemysłowej.

Aby sprostać wymogom oraz oczekiwaniom Klientów naszej firmy wdrożyliśmy Politykę Jakości świadczonych usług. Każda zgłoszona naprawa jest rejestrowana w centralnym systemie ewidencji i monitorowania zdarzeń serwisowych „Call Management System – Cube” i śledzona na bieżąco aż do momentu usunięcia awarii.

W trakcie trwania umów serwisowych, na życzenie, do dyspozycji Klienta zostaje udostępniony wgląd do systemu webowego „CMS Cube” umożliwiający nadzór nad przebiegiem, jakością i terminowością wykonywanych usług.

 

Świadczymy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne dla wielu światowych dostawców platform sprzętowych :
IBM, Toshiba, HP, Fujitsu, Lexmark, Xerox, Canon,  Intermec , Datalogic, Zebra, Motorola, Honeywell/Metrologic, DigiPOS, Mei, Eagel, oraz dla urządzeń fiskalnych  rodzimych partnerów biznesowych takich jak  POSNET, UPOS, Innova.