Oprócz   obsługi serwisowej urządzeń POS   zajmujemy  się także  platformami serwerowymi, urządzeniami magazynującymi (storage), systemami druku, wagami sklepowymi i platformowymi, urządzeniami i terminalami mobilnymi  oraz systemami automatyki przemysłowej.

Aby sprostać wymogom oraz oczekiwaniom Klientów naszej firmy wdrożyliśmy Politykę Jakości  świadczonych usług. Każda zgłoszona naprawa rejestrowana jest w centralnym systemie ewidencji i monitorowania zdarzeń serwisowych „Call Management System – Cube” i śledzona na bieżąco aż do momentu usunięcia awarii.

W trakcie trwania umów serwisowych, na życzenie, do dyspozycji Klienta zostaje  udostępniony wgląd do systemu webowego „CMS Cube” umożliwiający nadzór nad przebiegiem, jakością i terminowością wykonywanych usług.

Świadczymy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne dla wielu światowych dostawców platform sprzętowych IBM, Toshiba, HP, Fujitsu, Lexmark, Xerox, Canon,  Intermec , Datalogic, Zebra, Motorola, Honeywell/Metrologic, DigiPOS, Mei, Eagel, oraz dla urządzeń fiskalnych  rodzimych partnerów biznesowych takich jak  POSNET, UPOS, Innova.